خرید الکتروپمپ های اتابلوک در تهران در پمپ ایران

خرید الکتروپمپ های اتابلوک در تهران

در مقاله خرید الکتروپمپ های اتابلوک در تهران از مک پمپ ایران سعی کرده ایم اطلاعات کاملی در اختیار شما عزیزان قراردهیم،  در پمپ های سانتریفیوژ با افزایش تعداد طبقات پمپ، احتمال گیرپاژ کردن آنها افزایش می یابد، که این موضوع در سیستم اطفاء حریق بسیار مشکل آفرین بوده و خسارات بزرگ جانی و مالی را در پی دارد، اما به لطف تک پروانه بودن و همچنین استفاده از متریال برنج در ساخت پروانه این سری از الکتروپمپ های شافت مستقیم، در صورت عدم استفاده طولانی مدت، این پمپ از گیرپاژ شدن در امان است. با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد این الکتروپمپ ها در اختیار شما قرار دهیم .

الکتروپمپ اتابلوک Etabloc G 32-250/75 نوید موتور ۱۰ اسب ۶۱ متر از نوع سانتریفوژ یک طبقه ای و end-suction هستند که در زمینه های متفاوتی از جمله سیستمهای آبرسانی و تاسیساتی مختلف می توان از آن استفاده کرد . بدنه این محصول از نوع چدن GG25 و شفت آن از نوع فولاد CK45 یک تکه بدون نیاز به شاسی کردن می باشد و همچنین کلاس حفاظتی آن IP54 و آببندی آن از نوع سیل مکانیکی می باشد.

کاربرد الکتروپمپ اتابلوک

سیستمهای انتقال آب و تصفیه
آبیاری و زهکشی
تاسیساتی ( گرمایش و سرمایش )
استخری
آتش نشانی
بازه ی دمای کاری الکتروپمپ اتابلوک Etabloc G 32-250/75 نوید موتور ۱۰ اسب ۶۱ متر از ۱۰- تا ۱۲۰+ درجه ی سانتیگراد می باشد که تا حداکثر فشار کاری ۱۶ بار کاربرد دارند.

این مدل از محصولات دارای مشخصات هیدرولیکی حداکثر ۴۰۰ متر مکعب در ساعت و بیشترین ارتفاع ۹۲ متر میباشد که در دو سرعت ۱۴۵۰ و ۲۹۰۰ دور در دقیقه تولید میگردند. از جدید ترین محصولات سری اتابلوک شرکت صنایع نوید موتور اتابلوک های تک فاز می باشند که در قدرت موتورهای زیر ۲٫۲ کیلو وات که تقریبا برابر با ۳ اسب بخار می باشند ، تولید میشوند.

این سری از الکتروپمپ ها دارای بدنه یا محفظه ای از متریال چدن، شافت استنلس استیل و همچنین پروانه ای از جنس برنج هستند، از مزایای این محصولات می توان به نوع آب بندی که از نوع سیل مکانیکی و نیز نوع طراحی اتابلوک (Closed coupled) آنها اشاره کرد که موجب شده این دسته از الکتروپمپ ها از کوپله کردن و شاسی کشی بی نیاز باشند.

الکتروپمپ های اتابلوک مخصوص آتش نشانی، یک طبقه بوده و بر اساس عملکرد پمپ های سانتریفیوژ انرژی را توسط چرخش یک پروانه از جنس برنج به آب انتقال می دهد و منجر به ایجاد ارتفاع آب تا 92 متر و حداکثر دبی 90 متر مکعب در ساعت می شود همچنین با توجه به ساختار قطعات، این پمپ می تواند حداکثر فشار کاری 16 بار را متحمل شود.

این سری از الکتروپمپ های آتشنشانی  را می توان در بوستر پمپ های آتشنشانی در بسیاری از صنایع همچون نفت، گاز و پتروشیمی مورد استفاده قرار داد. در ساخت محفظه این محصول از چدن GG25 و در محور آن از متریال استیل 1.4021 استفاده شده است.

کاربرد پمپ اتابلوک مخصوص آتش نشانی

این نوع پمپ در محیط هایی که دارای سیستم آتش نشانی و اطفاء حریق می باشد قابل استفاده است همانند محیط های مسکونی، اداری و آموزشی جهت تامین آب لازم برای از بین بردن آتش.

مزایا ی الکتروپمپ اتابلوک آتش نشانی

شافت یکپارچه یا شافت مستقیم و عدم نیاز به کوپل و شاسی
مطابقت با استاندارد سخت گیرانه آتش نشانی NFPA20
نصب و راه اندازی الکتروپمپ های اتابلوک مخصوص آتش نشانی

نکته حائز اهمیت در خصوص نحوه نصب این سری از الکترو پمپ های اتابلوک این است که حتما به صورت افقی نصب شده و از نصب به صورت عمودی اجتناب گردد.

درباره شرکت نوید موتور

شرکت صنایع نوید موتور در سال ۱۳۷۵ تاسیس شد. ماموریت این شرکت که سایت کارخانه آن در ۳۵ کیلومتری شهر تبریز در شهرک صنعتی سلیمی واقع است ساخت و تولید الکتروموتورهای صنعتی و خانگی و مخصوص طبق سفارش مشتری تعریف شده بود.

در سال ۱۳۸۵ همکاری نوید موتور با شرکت صنایع پمپیران برای تولید پمپهای فشار قوی آغاز شد. با بازبینی ماموریت و چشم انداز نوید موتور در سال ۱۳۸۶ نوید موتور برای استفاده از مزیت رقابتی تولید الکتروموتور برای تولید الکتروپمپ باعث شد تا یک همکاری استراتژیک با شرکت صنایع پمپ سمنان انرژی برای تولید پمپهای سیرکولاتور خطی آغاز شود.

این همکاری تا ادغام این دو شرکت در سال ۱۳۸۹ ادامه داشت و از آن پس این شرکت صنایع نوید موتور بود که کار تولید و بازارسازی محصولات سیرکولاتور با برند سمنان انرژی را ادامه داد.

در سال ۱۳۹۱ با هدف انسجام فعالیت تحقیقات بازار و بازارسازی، واحد توسعه بازار نوید موتور تاسیس شد تا این شرکت را به سمت آرمان آن یعنی تبدیل شدن به بزرگترین تولید کننده و عرضه کننده الکتروپمپ های ساختمانی در بازار ایران و منطقه هدایت کند. مجموعه این فعالیت ها به بهینه سازی محصولات آبگرم و همچنین ارتقا نسل الکتروپمپ های سیرکولاتور آبگرد منجر شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− چهار = 1