انواع پمپ آب خانگی در مک پمپ ایران

انواع پمپ آب خانگی

در این مقاله از مک پمپ ایران درباره انواع پمپ آب خانگی به تمامی سوالات شما پاسخ داده ایم ، همچنین اگر در انتهای مقاله هنوز سوالی در ذهن شما باقیمانده باشد میتوانید با پشتیبانی مک پمپ ایران تماس بگیرید و بصورت رایگان مشاوره دریافت کنید . پمپ آب وسیله ای است که به تصفیه آب، لجن زدایی آن و افزایش فشار آب کمک ‌می‌کند. با پیشرفت ساختار شهرنشینی و بافت آپارتمانی شهرها، ساختمان‌های مسکونی و تجاری روز به روز مرتفع تر ‌می‌شوند. این افزایش ارتفاع و طبقات ساختمان‌ها ‌می‌تواند مشکلاتی به همراه داشته باشد. یکی از مشکلاتی که بسیاری از ساکنان ساختمان‌های مرتفع با آن مواجه هستند، مشکل کمبود آب یا فشار کم آب ‌می‌باشد.

همچنین برای خرید پمپ آب از مک پمپ ایران میتوانید از فروشگاه ما دیدن فرمایید .

انواع پمپ آب خانگی در مک پمپ ایران

استفاده از پمپ آب در ساختمان‌های مرتفع، مزایای فراوانی در پی خواهد داشت. بطور کلی آنچه در انتخاب یک پمپ باید به آن توجه کنید این است که پمپ آب را برای انتقال چه نوع سیالی بکار خواهید گرفت. زیرا اگر سیال مورد نظر شما برای پمپاژ، دارای موادی خورنده باشد باعث سایش زودرس پمپ آب می‌شود. به همین دلیل ضروری است که ترکیب شیمیایی محیط مورد پمپاژ، گرانروی آن و وجود احتمالی اجزای جامد را در نظر داشته باشید. همچنین لازم است بدانید هر چه سیال چسبناک‌تر باشد، جریان در سیستم پمپاژ نیز دشوارتر است.

پمپ‌های آب، از نظر توان بازدهی، به ۴ دسته تقسیم ‌می‌شوند. پمپ های آب نیم اسبه، یک اسبه، یک و نیم اسبه و دو اسبه به عنوان انواع مختلف پمپ آب شناخته ‌می‌شوند. پمپ‌ها در انواع مختلف، تحت برندهای متفاوتی ساخته ‌می‌شوند. در این محتوا قصد داریم، شرایط پمپ پنتاکس ، پمپ ابارا و پمپ لئو را از نظر تعداد اسب بخار بررسی کنیم. پس ما را همراهی کنید.

معرفی پمپ های آب نیم اسب در انواع مختلف در مک پمپ ایران

پمپ آب نیم اسب، به عنوان کوچکترین پمپ آب خانگی شناخته ‌می‌شود که برای افزایش فشار آب در خانه‌های ویلایی یا دو واحده به کار ‌می‌رود. البته در ساختمان‌هایی با تعداد طبقات بالاتر نیز ‌می‌توان از این نوع پمپ، به صورت مجزا در طبقات موردنظر استفاده کرد. اما این کار نه از لحاظ کیفیتی و نه از لحاظ اقتصادی به صرفه نخواهد بود. در ادامه به بررسی انواع مختلف این پمپ در برندهای مختلف و بیان مشخصات آنها خواهیم پرداخت.

پمپ های پنتاکس و ابارا نیم اسبه: پمپ پنتاکس و پمپ ابارا از مرغوب ترین و بهترین انواع پمپ آب نیم اسبه ‌می‌باشند. این دو پمپ برند کشور ایتالیا هستند. این نوع پمپ ها به راحتی توانایی آبیاری باغ‌ها و آبرسانی پرفشار به خانه‌های کوچک ویلایی را دارند.
پمپ لئو نیم اسبه: پمپ لئو یکی از معتبرترین برندهای چینی در تولید پمپ آب به شمار ‌می‌رود. پمپ آب نیم اسبه لئو با توجه به کارکرد و کیفیت مناسب، قیمت خوبی نیز دارد و از لحاظ اقتصادی نیز به صرفه خواهد بود.

معرفی پمپ های آب یک اسبه و بررسی انواع آن

پمپ های آب تک اسبه، از پرمصرف ترین پمپ های آب خانگی و تجاری به شمار ‌می‌روند. این پمپ ها توانایی رساندن آب پرفشار به ساختمان‌های دو تا سه طبقه را دارند. این پمپ ها به سه دسته جتی، بشقابی و دو پروانه تقسیم ‌می‌شوند. برندهای مختلف تولید پمپ آب این نوع پمپ ها را در دسته‌های مختلف تولید ‌می‌کنند. در ادامه به معرفی سه نوع از بهترین پمپ های آب تک اسبه ‌می‌پردازیم.

پمپ پنتاکس تک اسبه: پمپ پنتاکس جتی تک اسبه، بهترین نمونه پمپ آب تک اسبه محسوب ‌می‌شود. این پمپ، محصول ایتالیاست و جنس بدنه آن از چدن ‌می‌باشد. قطعات داخلی این پمپ از استیل ضد زنگ ساخته شده است. هد این پمپ ۶۰ متر و میزان دبی آن ۳٫۶ مترمکعب بر ساعت ‌می‌باشد که برای یک پمپ تک اسبه بسیار عالی محسوب ‌می‌شود. پمپ آب پنتاکس صدای بسیار کمی از خود تولید ‌می‌کند.
پمپ ابارا تک اسبه: پمپ ابارا تک اسبه از نوع بشقابی نیز از انواع عالی بازار محسوب ‌می‌شود. قطعات داخلی این پمپ از کربن استیل ساخته شده اند. جنس بدنه این پمپ نیز از چدن است. این پمپ تا ۶ متر ارتفاع را پوشش دهی ‌می‌کند و دبی این پمپ نیز ۳٫۴ مترمکعب بر ساعت است. این پمپ از لحاظ دوام و کیفیت بسیار مناسب است و به صورت کم صدا و ضد زنگ کار ‌می‌کند.
پمپ لئو تک اسبه: پمپ لئو تک اسبه یک پمپ چینی با کیفیت است. این پمپ دارای بدنه چدنی و پروانه برنجی ‌می‌باشد. ابعاد این پمپ بسیار کوچک است و حمل و نقل آن اسان است. این پمپ برای منازل ویلایی کوچک بسیار است.

معرفی پمپ های آب یک و نیم اسبه و بررسی انواع آن

پمپ آب یک و نیم اسبه، برای ساختمان‌هایی با بلندی متوسط مناسب است. این پمپ ها تقریبا از توان خوبی برخوردارند. برای آگاهی از مشخصات بهترین انواع پمپ یک و نیم اسبه ‌می‌توانید ما را در ادامه محتوا همکاری کنید.

پمپ پنتاکس دو پروانه: نوع دو پروانه ای پمپ پنتاکس یک و نیم اسبه، در کنار کارایی بالا از قیمت خوبی نیز برخوردار است. دبی این پمپ ۷ مترمکعب بر ساعت است که مقداری عالی محسوب ‌می‌شود. هد این پمپ نیز ۵۲ متر ‌می‌باشد که برای ساختمان های مرتفع بسیار مناسب است. جنس بدنه این پمپ چدن است و ضد زنگ است و صدای کمی نیز از خود تولید ‌می‌کند.
پمپ لئو بشقابی: انواع بشقابی پمپ لئو در توان یک و نیم اسب بخار، بسیار با کیفیت هستند و قیمت مناسبی نیز دارند. این پمپ ها از نوع سه فاز بوده و دارای دبی ۳٫۲ مترمکعب بر ساعت و هد ۱۲٫۵ متر ‌می‌باشند. سیم پیچ تعبیه شده درون این پمپ ها مسی است و قطعات داخلی آن نیز ضد زنگ هستند.

معرفی پمپ های آب دو اسبه و بررسی انواع آن

پمپ های آب دو اسبه، توانایی پوشش دهی ساختمان‌هایی با بالاترین ارتفاع را دارند. این نوع پمپ ها در کنار قیمت معقول، کیفیت و راندمان بالایی دارند. با توجه به افزایش ساخت و سازهای مرتفع، پمپ آب دو اسبه از پر فروش ترین انواع پمپ آب به شمار ‌می‌رود. بهترین پمپ های آب دو اسبه عبارتند از:

پمپ پنتاکس: این پمپ از نوع سانتریفیوژ ‌می‌باشد. جنس بدنه آن از چدن است و پروانه آن نیز از برنج ساخته شده است. این پمپ خروجی صدای بسیار کمی دارد و توانایی پوشش دهی تا ارتفاع ۸۰ متر را دارا ‌می‌باشد. میزان دبی این پمپ نیز ۱۰ مترمکعب بر ساعت است که حجمی بی نظیر محسوب ‌می‌شود. این پمپ به عنوان بهترین و پرکاربردترین پمپ آب خانگی شناخته ‌می‌شود.
پمپ ابارا دو پروانه ای: نوع دو پروانه ای پمپ ابارا با میزان پوشش دهی ارتفاع ۶۲ متر و دبی ۶٫۶ مترمکعب بر ساعت نیز از بهترین انواع پمپ آب به شمار ‌می‌رود. جنس این پمپ از چدن و است و قطعات آن کاملا ضد زنگ ‌می‌باشند. کیفیت و صدای کم در کنار قیمت مناسب، این پمپ را به محصولی محبوب تبدیل کرده است.
پمپ لئو دو پروانه ای: این پمپ از انواه مهم پمپ آب تکفاز محسوب ‌می‌شود. جنس این پمپ از چدن ضد زنگ است و قطعات داخلی آن نیز در بالاترین کیفیت ساخته ‌می‌شوند. میزان دبی این

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 8 = شانزده