انواع الکتروپمپ های مطرح بازار در مک پمپ ایران

انواع الکتروپمپ های مطرح بازار

 در این مقاله از مگ پمپ ایران درباره انواع الکتروپمپ های مطرح بازار ما سعی کرده ایم بهترین برند های موجود را برای شما بررسی کنیم ، ولی به خاطر داشته باشید خرید پمپ صرفا بخاطر برند معتبر بودن اصلا کار مهندسی شده ای نیست و به شرایط جغرافیایی ، استفاده کاربر ، شرایط محیطی و چندین دلیل دیگر بستگی دارد ، پس قبل از خرید پمپ حتما با کارشناس مربوطه این حوزه صحبت کنید و بهترین نتیجه را بگیرید ، انتخاب بهترین برند پمپ آب خانگی بستگی و ارتباط مستقیم به بودجه مصرف کننده و خریدار دارد، صرفا انتخاب یک پمپ بر اساس برند شرط لازم برای خرید نمی باشد. اگر صرفا به دنبال بهترین پمپ آب خانگی بر اساس برند هستید، برندهای زیر به شما عزیزان معرفی می گردد.

پمپ آب خانگی ایرانی شامل برندهایی است که معروف ترین و پر مصرف ترین آنها در زیر اشاره شده است :

پمپ پمپیران
پمپ پنتاکس
پمپ ابارا
پمپ لئو
پمپ الکتروژن
پمپ لوارا

 

همچنین برای خرید الکتروپمپ از مک پمپ ایران میتوانید از فروشگاه ما دیدن فرمایید . 

الکتروپمپ ها چگونه دسته بندی می شوند

تنوع الکتروپمپ ها چه از نظر نیروی محرک، صنایع مصرف کننده، نوع و فرکانس کاری و سیالی که منتقل می کنند بسیار گسترده می باشد. از این رو دسته بندی های متنوعی از الکتروپمپ وجود دارد. اما یک دسته بندی کلی برای الکتروپمپ ها وجود دارد که عبارتست از الکتروپمپ شفت مستقیم، الکتروپمپ جاذبه و الکتروپمپ گردش ثابت. الکتروپمپ ها می توانند نیروی محرک بسیار متنوعی از نیروی دستی و بصورت منوال، نیروی الکتریکی و یا حتی نیروی باد داشته باشند. از نظر سایز نیز تنوع الکتروپمپ ها بسیار گسترده بوده و از سایز های میکروسکپی برای تجهیزات دارویی و پزشکی گرفته تا سایز های بسیار بزرگ برای صنایع سنگین و نیروگاه ها و کشتی ها تولید می شوند. از الکتروپمپ ها در صنایع سبک و سنگین با اهداف بسیار متنوعی از پمپاژ آب از چاه، فیلترینگ آب آکواریوم، فیلترینگ آب دریاچه ها و پاشش آب فواره ها، صنایع ماشینی و خودرو سازی برای تزریق سوخت و خنک کردن آب، در صنایع تولید انرژی برای پمپاژ روغن و گاز طبیعی و در برج های خنک کننده استفاده می شود. در صنایع پزشکی و دارویی از الکتروپمپ ها برای پروسه های بیو شیمیایی در تولید دارو و همچنین بعنوان جایگزینی اجزای بدن بالاخص در قلب مصنوعی استفاده میشود.

پمپ آب خانگی لوارا

یکی دیگر از بهترین انواع پمپ آب خانگی، پمپ آب ایتالیایی لوارا یا همان Lowara است. کمپانی لوارا در سال ۱۹۸۶ میلادی و در کشور ایتالیا تاسیس شد. کارخانه Lowara از همان ابتدا در زمینه‌ی تولید پمپ آب خانگی و تجاری آغاز کرد.

اکنون نیز کارخانه‌ی لوارا یکی از زیرمجموعه‌های کمپانی Xylem به شمار می‌رود. شرکت زیلم در زمینه‌ی ارائه انواع تکنولوژی های مرتبط با آب در سطح بین المللی فعالیت می‌کند.

بهترین پمپ آب خانگی از لحاظ برند

انتخاب پمپ آب خانگی از دیدگاه توان اهمیت بالایی دارد. لذا که توان پمپ آب خانگی اگر کمتر از حالت استاندارد براساس هد و دبی انتخاب شود آبدهی به واحد مسکونی با مشکل مواجه می‌شود و قطعا طبقات بالایی با افت فشار مواجه می‌شود.

لازم به ذکر است اگر توان پمپ آب خانگی بیشتر از حالت استاندارد انتخاب شود، باعث ایجاد فشار بیش از حد و ایجاد هزینه بیشتر و احتمالا نشتی در لوله ها می‌شود.

برای حداکثر 1 طبقه = نیم اسب محیطی و 1 اسب بشقابی
برای حداکثر 2 طبقه = 1 اسب بشقابی تک پروانه و برای مصرف بیشتر 1 اسب بشقابی دو پروانه
برای حداکثر 3 طبقه تک واحدی = 1 اسب بشقابی و 1 اسب جتی (ترجیحا 1 اسب جتی)
برای حداکثر 3 طبقه (6 واحد) = 1.5 اسب دو پروانه بشقابی
برای حداکثر 4 طبقه (4 واحد- هر طبقه 1 واحد) = 1.5 اسب دو پروانه بشقابی یا 1 اسب جتی (ترجیحا 1.5 اسب دو پروانه بشقابی)
برای حداکثر 4 طبقه (6 الی 8 واحد) = 2 اسب دو پروانه

بهترین پمپ آب خانگی ایرانی از لحاظ قیمت و کیفیت

هر یک از برندهای مذکور از دیدگاه قیمت و کیفیت با یکدیگر متفاوت است . با انتخاب پمپ در برند لئو می‌توانید همزمان از قیمت مناسب و کیفیت بالا بهره برد. همچنین برند لئو دارای 24 ماه گارانتی شرکتی است که همچنین قطعات یدکی آن نیز موجود است.

برند پنتاکس مونتاژ ایران و پنتاکس ایتالیا که به ترتیب توسط شرکت دیزل ساز تولید و وارد می‌شود که دارای کیفیت بالا است.

در سال‌های اخیر به دلیل مشکلات ایجاد شده در واردات پمپ قسمت پمپ آب پنتاکس ایتالیایی به شدت افزایش یافته است.

برند الکتروژن ایرانی یکی از پرمصرف ترین برندهای موجود در پمپ‌های آب خانگی است. وجود قطعات یدکی و گارانتی، موجب گستردگی استفاده از آن بازار پمپ آب خانگی شده است.

بهترین پمپ آب خانگی یک اسب

در ادامه برخی از بهترین پمپ آب های خانگی یک اسب بخار را آورده ایم:

پمپ یک اسب جتی پنتاکس مونتاژ ایران

این پمپ آب خانگی در ایران مونتاژ می شود و به عنوان بهترین پمپ آب خانگی یک اسب شناخته شده است. جنس پوسته ی آن آلومینیوم ، بدنه ی آن چدن و جنس پروانه آن نوریل می باشد. برای مصارف خانگی و صنعتی فشاری ایده آل را به ارمغان می آورد. این پمپ دارای یک پروانه از جنس برنج می باشد.

همچنین برای خرید الکتروپمپ از مک پمپ ایران میتوانید از فروشگاه ما دیدن فرمایید . 

 

پمپ یک اسب بشقابی پنتاکس ایتالیا پروانه باکالیت

بهترین پمپ آب خانگی یک اسب دارای یک پروانه با کالیت می باشد. پمپ آب خانگی پنتاکس باکالیت توسط ایتالیا ساخته می شود. 12 کیلوگرم است و برای آبیاری، افزایش فشار آب، انتقال مایعات مورد استفاده فراوان قرار می گیرد.

پمپ یک اسب بشقابی پنتاکس ایتالیا پروانه برنز

این پمپ بهترین پمپ آب خانگی یک اسب بشقابی است که دارای یک پروانه است و از جنس برنز ساخته شده است. منبع مورد تغذیه ی این پمپ برق شهری است.

به طور کلی پمپ آب مدل بشقابی تک پروانه CM یکی از پرمصرف ترین الکتروپمپ های شرکت پنتاکس با کاربردهای وسیعی مانند مصارف خانگی و صنعتی می باشد. که از مدل CM50 با قدرت موتور نیم اسب، CM100 (قدرت 1 اسب )، …… تا مدل CM550T با قدرت 5.5اسب سه فاز ساخته شده اند.

برخی از انواع بهترین پمپ آب خانگی یک اسب برای ساختمان

پمپ یک اسب بشقابی

به عنوان مثال این مدل برای ساختمان‌های سه طبقه دو واحدی (فقط در سه طبقه) بهترین پمپ یک اسب بشقابی است. برای طبقات بیشتر چون فشار آب در طبقات بالاتر کم می‌شود و برای پاسخگویی به نیاز ساکنان ساختمان‌های مرتفع بایستی از پمپ‌های قوی‌تر استفاده کنید.

پمپ یک اسب جتی

برای ساختمان 4 طبقه و هر طبقه 2 واحد، بهترین پمپ یک اسب مدل جتی است. انتخاب مدل و برند این پمپ‌ها نیز می‌تواند تا حدی روی عملکرد و طول آنها موثر باشد.

پمپ یک اسب دو پروانه

نوع دیگری از پمپ‌های آب یک اسبه، نوع دو پروانه است. به طور کلی بهترین پمپ آب خانگی یک اسب برای ساختمان‌های تا چهار طبقه و هشت واحدی مناسب است. اگر تعداد طبقات یا تعداد واحدهای ساختمان مدنظر شما بیش از این است، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ انواع دیگری از پمپ‌های خانگی بروید.

این پمپ را نهایتاً برای ساختمان‌های هشت واحدی 4 طبقه به کار ببرید. با توجه به اینکه هر پمپ آبی، توان و فشار مشخصی دارد، استفاده از آن در ساختمان‌های بلندتر از چهار طبقه یا با تعداد واحدهای بیشتر عملاً به پمپ فشار وارد کرده و باعث می‌شود که زودتر از موعد از کار بیفتد.

پمپ آب خانگی لئو

این شرکت در زمینه تولید انواع پمپ برای مصارف خانگی ، صنعتی و کشاورزی با رعایت استاندارد ها و تکنولوژی روز دنیا توانسته محصولات خود را با کیفیت بالا و به عنوان برند مطرح دنیا در زمینه تولید پمپ آب عرضه نماید . شرکت پمپ لیو در سال 1995 میلادی در کشور چین تأسیس شد.

در حال حاضر کمپانی لیو توانسته محصولات خود را به بیشتر کشورها از جمله خاور میانه ، آمریکای شمالی ، جنوب شرق آسیا ، صادر نماید . این کمپانی با تولید پمپ های با کیفیت توانسته جز شرکت های مطرح چینی در تولید بهترین مارک های پمپ آب خانگی و برندهای موجود در بازار باشد.

از انواع مدل های تولیدی این برند میتوان به بشقابی ، محیطی ، جتی ، تک پروانه ، دو پروانه و خودمکش اشاره نمود. لازم به ذکر است گروه تولیدی – بازرگانی کرمانی وارد کننده ی محصولات این برند به عنوان بهترین پمپ آب خانگی است که از مزایایی چون 24 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش برخوردار میباشد .

الکترو پمپ خانگی الکتروژن ایرانی

کارخانه الکتروژن نیز همانند پمپیران در کشور ایران تاسیس شده است و تولیدکننده‌ی برتر در زمینه انواع پمپ آب، الکتروموتور و الکتروپمپ به شمار می‌رود. کیفیت بالای محصولات الکتروژن زبانزد بسیاری از مشتریان الکتروژن است، چرا که این کمپانی با تکیه بر علم و تخصص، محصولات باکیفیتی را راهی بازار ایران کرده است.

کیفیت پمپ الکتروژن ایرانی به قدری بالا است که به خوبی می‌تواند با همتایان خود در بازار رقابتی موفق عمل کند. از جمله عواملی که به موفقیت الکتروژن منتهی شده است، بهره گیری از افراد متخصص و استفاده از بهترین تکنولوژی‌های روز دنیا است. محصولات الکتروژن شامل پمپ آب بشقابی نیم اسب، یک اسب و پمپ جتی یک اسب، پمپ خورشیدی و کفکش الکتروژن می‌شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نُه + 4 =